غریب‌آبادی ـ تا الآن بیش از ۹هزار قبضه سلاح گرم و سرد کشف شده است

غریب‌آبادی معاون اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان ـ ۲۰دی۱۴۰۱:

تا الآن بیش از ۹هزار قبضه سلاح گرم و سرد از اغتشاشگران کشف شده. ما ۱۷هزار قربانی ترور داریم کی اینها را ترور کرده؟

 اقدامات مخرب دیگری که توسط این اغتشاشگران انجام شد اگر ما این لیست اقدامات اینها را مرور بکنیم یک سیاهی بلند بالایی هست مثلاً تا الآن بیش از ۹هزار قبضه سلاح گرم و سرد از اغتشاشگران کشف شده نه این‌که بخواهیم بگوییم از لب مرز و ورودی مثلاً نیروهای امنیتی یا انتظامی ما آنها را کشف کرده‌اند نه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته به گروه‌های تروریستی تا الآن دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات حضور داشتند اینها یا وابسته به گروهک تروریستی منافقین بودند یا سایر گروهک‌های تروریستی.

اخیراً احضارهای سفرای ما در برخی کشورها مواضع بسیار تند غیردیپلماتیک و بی‌ادبانه بعضاً اینها همه‌اش به بهانه چی هست؟ این‌که ایران داره حقوق زنان را نقض می‌کنه.

ما ۱۷هزار قربانی ترور داریم کی اینها را ترور کرده؟ گروهک‌های تروریستی که با حمایت آمریکا و کشورهای غربی ایجاد شدند و الآن هم در همین کشورها دارند در بهشت امن دارند زندگی می‌کنند و هم‌چنان از حمایتهای مختلف اونها بهره‌مند هستند. باز در آشوبها و اغتشاشات هم سهیم هستند با هدایت همین کشورها خب اگر دلشان به‌حال زنان می‌سوزد خب دست از حمایت گروهک‌های تروریستی بردارند.

لطفا به اشتراک بگذارید: