تظاهرات وراهپیمایی در سالگرد انقلاب ضد‌سلطنتی مردم ایران - گرامیداشت شهیدان و راه گشایان انقلاب ضد سلطنتی وحمایت از آلترناتیو دمکراتیک

تظاهرات و راهپیمایی در آلمان-برلین

راهپیمایی، تظاهرات و نمایشگاه در پاریس

و در شهرهای بروکسل، استکهلم، لندن، رم، وین

آمستردام، برن، یوتوبوری، اسلو، ‌لوکزامبورگ

و ونکور کانادا

 

گرامیداشت شهیدان و راهگشایان انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران

حمایت از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران

و برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی برای ایران آینده

 

سخنان خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

نمایندگان پارلمان، شخصیتهای سیاسی، اعضای شورای ملی مقاومت

و نمایندگان جوامع و تشکلهای ایرانیان در کشورهای مختلف

 

خانم مریم رجوی: انقلاب در راه است

در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

همهٔ خون‌ها و رنج‌های ۴۵ ساله را با تجدید سوگندهایمان

بر سر این پیمان مقدس گرامی می‌داریم

که انقلاب دموکراتیک مردم ایران را به هر قیمت ممکن

به پیروزی خواهیم رساند

 

خانم مریم رجوی

آنچه اثبات شد حقانیت و اصالت جایگزین دموکراتیک

یعنی شورای ملی مقاومت است که از ۴ دهه پیش

مرزهای جبههٔ خلق در برابر شاه و شیخ را استوار کرده است

 

خانم مریم رجوی

مردم ایران با صدای بلند می‌گویند

نمایش انتخابات شعبده‌بازی خامنه‌ای است

رأی مردم ایران سرنگونی رژیم ولایت فقیه است

رای مردم ایران پیروزی انقلاب دموکراتیک است

 

خانم مریم رجوی

امروز از جانب مقاومت ایران، همهٔ ایرانیان به‌ویژه جوانان شورشگر را

به کارزار لغو اعدام فرا‌می‌خوانم

کارزار سراسری برای مقابله با اعدام روزانهٔ جوانان

برای مقابله با خامنه‌ای ضحاک ماردوش زمان

برای برپایی اجتماعات اعتراضی در برابر زندانها

و تظاهرات و قیام در سراسر ایران و اعتراضات بی‌وقفه در سراسر جهان

جنبشی سراسری برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه

سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ علیه دیکتاتوری

به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران هموطنان آزاده در کشورهای مختلف اروپایی با برپایی تظاهرات، راهپیمایی و نمایشگاه برای آزادی و علیه دیکتاتوری و وابستگی به صحنه شتافتند و یاد شهیدان و راهگشایان انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران را گرامی داشتند.

هموطنانمان حمایت یکپارچه خود را از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران و برنامه‌های آن برای آینده ایران ابراز کردند و بر مرزبندی ملی ایرانیان با شاه و شیخ و علیه دیکتاتوری و وابستگی و برای آزادی و تحقق یک جمهوری دموکراتیک در ایران تأکید کردند.

در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به سخنرانی پرداخت و از جمله گفت:

آن سیلاب عظیمی که در دهه ۵۰ ایران را در نوردید و دیکتاتوری شاه را سرنگون کرد، در تمام این چهار دهه یک‌سره در خروش بوده و فروکش نکرده است:

از قیام ۳۰ خرداد، نبردهای مجاهدین در دههٔ ۶۰، نبردهای درخشان ارتش آزادی‌، فروغ جاویدان، سلسله قیامهای بزرگ دههٔ ۷۰، پایداری ۱۴ ساله اشرف و لیبرتی، قیام ۸۸ و سلسله قیامهای ظفرنمون از سال ۹۶ تا امروز که هیچ جایی برای بقایای شاه و ریزشی‌های شیخ باقی نگذاشته است

آنچه اثبات شد، حقانیت و اصالت جایگزین دموکراتیک یعنی شورای ملی مقاومت است که از ۴ دهه پیش مرزهای جبههٔ خلق را در برابر شاه و شیخ استوار کرده است و آنچه مایه افتخار شد، شکست‌ناپذیری خلق قهرمان ایران است؛ با کاروان بی‌انتهای شهیدان و سربه‌داران‌اش،

با ایستادگی زندانیان بی‌شمارش، پایداری مادران بزرگ منش و والایش و در رأس همه عزیز مجاهدین، مادر رضایی‌های شهید، که درس‌آموز یک خلق شده است. .

هموطنان عزیز!

امروز همصدا با شما و همراه با تظاهرات و اجتماع شما در برلین و پاریس و سایر کشورها، آمده‌ایم بگوییم قیام مردم ایران با وجود همهٔ خون‌هایی که در آبان سال ۹۸ و قیام۱۴۰۱ از پیکرش جاری شد، آماده برخاستن است.

با فداکاری کانون‌های شورشی، شعار «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» در قیام ۴۰۱همه‌گیر شد و نشان داد که این جنبش، ده‌ها بار پرتوان‌تر از گذشته، دهها بار پیراسته تر از همیشه نسبت به آلودگی‌های شاه و شیخ و دهها بار مصمم‌تر از همیشه برای سرنگونی رژیم، آخوندی است.

رخدادهای بزرگ و بعضاً بی‌سابقه در ماه‌های اخیر، روند سرنگونی رژیم است. این اعتراضها و اعتصاب‌ها که هر روز از سراسر ایران می‌جوشد، صدای پای انقلاب است. به فعالیت‌ها و عملیات کانون‌های شورشی، به قهرمانی این شورشگران فداکار بنگرید!

این از جمله مهم‌ترین برآمد آمادگی انقلابی جامعه ایران است. چه نشانه‌ای از این واضح‌تر که آتشفشان انقلاب ایران در آستانهٔ فوران است. بله انقلاب در راه است.

به ترس خامنه‌ای و همدستان اندکش نگاه کنید!

پی‌درپی اعدام می‌کنند، چشم در می‌آورند و دست و پا می‌برند تا مانع برخاستن قیام‌ها شوند؛ اما انقلاب در راه است.

راستی بیش از هر چیز درماندگی آخوندها را در کجا می‌توان دید؟

در همین محاکمهٔ پر سر و صدا که برای مجاهدین برپا کرده‌اند. دارند نبرد و قیام و عزم تاریخی یک خلق برای تغییر سرنوشت را محاکمه می‌کنند. اما انقلاب در راه است.

به‌آنها می‌گوییم در آن کیفرخواست هزاران صفحه‌ییتان علیه مجاهدین، بزرگ‌ترین جرم‌های رهبری مجاهدین و مقاومت ایران علیه حاکمیت ضدبشری خمینی و خامنه‌ای را ننوشته‌اید:

ما نسل‌های پی در پی از دختران و زنان به‌جان آمده را به شورش علیه ستم و تحقیر و نابرابری برانگیختیم تا راهبری نبرد با این رژیم زن‌ستیز را به‌دست بگیرند. و به این جرم افتخار می‌کنیم.

جرم ما این است که بیش از چهار دهه، پرچم سرنگونی تمامیت رژیم را بر دوش گرفته‌ایم و این پرچمی است که بر ویرانه‌های ولایت فقیه به اهتزار در می‌آید

سخنرانان دیگر تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین از جمله عبارت بودند از:

  • اینگو بوتکه - نمایندهٔ مجلس فدرال آلمان
  • نیلزگویکینگ - نمایندهٔ پارلمان اروپا از آلمان
  • کریستف دفریس  - نمایندهٔ مجلس فدرال آلمان
  • مارچین شوینچیسکی - شهردار ورشو و وزیر پیشین روابط اقتصاد بین‌المللی لهستان
  • لئو داتسنبرگ - رئیس کمیتهٴ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، نمایندهٔ پیشین مجلس فدرال
  • مارتین پاتسلت - عضو هیأت‌رئیسهٔ کمیتهٴ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، نمایندهٔ پیشین مجلس فدرال
  • توماس هارمس - معاون اسقف کلیسای پروتستان برلین
  • هلموت گویکینگ - نمایندهٔ پیشین پارلمان اروپا از آلمان
  • و نمایندگان هیاتهای جوامع جوانان، و زنان ایرانی مقیم آلمان

لئو داتسنبرگ - رئیس کمیتهٴ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

۴۵سال پیش مردم ایران به رژیم شاه و ستمگر شاه پایان دادند. اما امید این انقلاب که امید به آزادی و دموکراسی بود محقق نشد. ۴۵سال جنایات رژیم علیه مردم ایران نتوانسته مقاومت بزرگ در برابر این دیکتاتوری ضدبشری رو در هم بشکنه ،بعد از حملات ۷ اکتبر برای خیلی‌ها مشخص شد که این رژیم آخوندی و سپاه پاسداران و نیابتی‌هایش در واقع جنگ‌افروزان واقعی و پشتیبانان تروریسم در خاورمیانه و سراسر جهان هستند البته مجاهدین سال‌ها پیش تأکید کردند و این رو گفتند.

توماس هارمس - معاون اسقف کلیسای پروتستان برلین

۴۵سال پیش مردم علیه دیکتاتوری سلطنتی در ایرن سرنگون شد ۴۵ سال پیش مردم ایران با پرداخت بالاترین هزینه برای آزادی ایران قیام کردند و امروز هم می‌بینیم که مردم علیه دیکتاتوری آخوندها برخاسته‌اند. و امروز هم می‌بینیم که مردم ایران بر علیه نظام دیکتاتوری مذهبی آخوندها قیام می‌کنند و برعلیه اون مبارزه می‌کنند.

رژیم دیکتاتوری که به صدور بحران و تروریسم در سرتاسر جهان ادامه میده و ما می‌بنیم که چط. ور در گوشه گوشه دنیا با استفاده از نیروهای نیابتی خودش تروریسم را صادر می‌کند.

متأسفانه کشورهای غربی در رابطه با این رژیم سیاست مماشات را پیش گرفتند و زمانی بود که مقاومت ایران رو سال‌ها در لیستهای تروریستی برای خوشآمد رژیم گذاشتند و در اروپا و آمریکا و دیگر کشورها روز سرنگونی این رژیم فرا رسیده.

مارتین پاتسلت - عضو هیأت‌رئیسهٔ کمیتهٴ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

من مطمئنم که مانند امروز خورشید بر ایرانی آزاد خواهد تابید انشاءالله.

شما دوستانی دارید و همواره به تعداد اونها اضافه میشه امروز به‌طور خاص یک چیز مهمه ما باید شیطان‌سازیهای رژیم آخوندها را افشا کنم علیه مقاومت ایران، ما باید نشان بدهیم که هر جا تروریسمی وجود داره، رژیم ایران پشت آن است.

این رژیم ۳۰هزار زندانی را اعدام کرد، آیا همچین دادگاهی برای اونها برگزار کرد خیر اونها را به‌سرعت اعدام کرد و الان این نمایش مضحک را راه انداختند که بگن که ما مثلا به قوانین حقوقی پایبندیم وگرنه که ما می‌بینیم نقض گسترده حقوق‌بشر را.

اینگو بوتکه ـ نمایندة مجلس فدرال آلمان  

 این برایم بسیار مهمه و افتخار محسوب میشه  که امروز اینجا هستم  و موضوع مهمی رو  درباره کشوری که  در آن اعدام می کنند رو در رابطه باهاش صحبت می کنم.

ما در همبستگی و اتحاد  با ایرانیان آزادیخواه هستیم که تحت سرکوب این رژیم هستند. ما اینجا در برلین در محل خاصی هستیم. محلی  تاریخی برای مردم آلمان و امروز ما با مردم ایران در همبستگی  هستیم در مقابل رژیمی که هر حقی رو از مردم گرفته فقط ۸۰۰ اعدام در سال گذشته در ایران داشتیم. قاتلان حق حکومت ندارند.

 نیلز گویکینگ - نمایندة پارلمان اروپا از آلمان:

آمار بیش از ۸۰۰ اعدام شوکه کننده است و نشان میدهد که چطور به قرون وسطی بازگشتیم. زندگی مردم برای حفظ قدرت آخوندها  تحریف میشه و خراب میشه

هزاران نفر طی این سالیان برای رسیدن به دموکراسی اعدام شدند که عکس آخرین نمونه هایش را شما می بینید.

امروز یک چشم انداز برای دموکراسی و ثبات در  منطقه وجود دارد که این رژیم مانع اون هست ولی منافع کوتاه مدت جلوی این چشم انداز را میگیرد و چرخه خشونت تکرار میشه و زنان و کودکان و مردان کشته می‌شوند. کسانی که به آزادی و دموکراسی  اعتقاد دارند کشته میشوند و این رژیمی است که علیه مردم اقدام می کنه .  این رژیم دیگر نمی تواند بدون قیمت دادن  و بدون هزینه  همینطور اعدام کند و به فعالیت های خودش ادامه دهد. پارلمان اروپا با اکثریت قاطع قطعنامه خواستار لیست گذاری سپاه پاسداران رژیم تصویب کرده متاسفانه اتحادیه اروپا آنرا  اجرا نکرد و این  بسیار ناراحت کننده است. در ایران  تحت حاکمیت آخوندها بالاترین میزان اعدام را دارد.

مارچین شوینچیسکی - شهردار ورشو و وزیر پیشین روابط اقتصاد بین‌المللی لهستان  

در سال ۱۳۶۷ سی هزار نفر اعدام شدند به چه دلیلی؟ فقط به این دلیل که قبول نکردند با این  رژیم همکاری کنند بخاطر اینکه قبول نکردند به ایده ها و آرمانهای خودشان خیانت بکنند. سیاست مماشات بس است ۴۵ سال مماشات  با این رژیم به سرانجام نرسیده و زمان این رسیده  که  دولت های غربی از مردم ایران  و آنهایی که برای آزادی مردم ایران مبارزه می کنند حمایت بکنند. زمان آن رسیده یک مقاومت ایران شورای  ملی مقاومت به رهبری خانم مریم رجوی یک جایگزین و آلترناتیو معتبر برای رژیم آخوندی است. برنامه ده ماده ایی خانم مریم رجوی برای  به رسمیت شناختن حقوق زنان برای یک  ایران غیراتمی برای برقراری یک ایران و حکومتی مبتنی بر جدایی دین از دولت در دسترس وجود داره و با این برنامه هست که مردم ایران نه فقط آزاد خواهند بود بلکه ایران و مردم ایران یک قدرت صلح ساز و کمک کننده به ثبات منطقه خواهند بود.

کریستف دفریس - نمایندة مجلس فدرال آلمان 

مرکز اسلامی هامبورگ کماکان به فعالیت خودش ادامه میده و نیازی به تفتیش و  بازرسی ناگهانی از آن نیست. بلکه مرکز اسلامی هامبورگ  باید بسته شود و همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که فعالیت های جاسوسی رژیم آخوندی در آلمان متوقف شود. ما نباید اجازه بدهیم که اعضای اپوزیسیون که از شر رژیم ایران از کشور خارج شدند بخاطر تهدیدات رژیم در آلمان مورد تهدید  واقع بشوند ولی خب ما میدانیم که رژیم ایران یک تهدید جهانیه. این رژیم بزرگترین حامی تروریسم بزرگترین سازماندهنده و تامین کننده مالی تروریزم در جهان و تهدیدی جدی برای کشورهای جهان است. این رژیم حامی گروههایی مانند حماس و حزب الله است و اکنون   با حملات حوثی ها به ناوگان تجاری بین المللی شاهدیم که دستان و بازوی تروریسم این رژیم تا کجا امتداد پیدا کرده از این رو هدف ما باید پایان دادن نهایی به این رژیم در ایران باشه و سرنگونی باشه تا بتوانیم به صلح و آزادی در خاورمیانه در سراسر جهان دست بیابیم. ما به عنوان  گروه پارلمانی از حزب دموکرات مسیحی با لوایح متعددی برای این هدف مبارزه می کنیم و یک گام مهم در این راستا وضع تحریم های واقعا موثر در  اکثر کشورهای اروپایی و بین المللی است تا به این رژیم ضربه میزنند و موقعیتش رو تضعیف میکنند مهم تر از همه هم گذاشتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی  اتحادیه اروپا و اعمال تحریم هاست.

هلموت گوبکینگ ـ نماینده پیشین پارلمان اروپا از آلمان

من میدانم که من سیاست دولت آلمان رو در رابطه با مماشات با دولت ایران مورد انتقاد قرار میدهم آزادی و دموکراسی قابل معامله  نیست. ما با قاتلان معامله می کنیم و این تاسف بار است. دولت آلمان باید همه روابطش رو با این رژیم متوقف کنه.

ولی باید رژیم های دیکتاتوری بروند. به همین دلیل دولت آلمان باید این رو به رسمیت بشناسه که این قابل قبول نیست که ما با رژیم ایران تجارت کنیم. نمیشود  دیکتاتورها را تقویت کرد و ادعای دموکراسی داشت. باید  مقاومت و جنبش شما را  تقویت کرد و حمایت کرد نه این رژیم رو. جنگ در غزه جنگ افروزش رژیم ایرانه . در یمن هم رژیم ایرانه. این همان رژیمی است که ۱۲۰هزار تن رو  اعدام کرده ولی آنها بیهوده جان نباختند. با آزادی ایران و خاورمیانه یک چشم انداز واقعی برای صلح  وجود خواهد داشت. ولی باید کشورهای جهان و اروپا  سرانجام با رژیم مقابله کنند. شما شایسته کشور آزادی هستید.   

در این تظاهرات هیاتی از سازمان  خبات کردستان ایران شرکت کرد و  نماینده این سازمان به سخنرانی پرداخت. همچنین نمایندگانی از جوامع نوجوانان، جوانان و زنان در آلمان طی سخنانی ضمن محکوم کردن سیاست مماشات  کشورهای غربی با دیکتاتوری آخوندی حمایت خود را از مقاومت سازمان یافته و کانون های شورشی در  نبردشان با رژیم آخوندهای حاکم بر ایران  اعلام کردند و خواستار به رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران  در نبرد با رژیم آخوندی شدند.

تظاهرات در سالگرد انقلاب ضد‌سلطنتی مردم ایران - ق دوم

 

لطفا به اشتراک بگذارید: