موشکاف - کشیده‌های آبدار تو بناگوش عظما و پیچیدن شترقش در تمامی دنیا

موشکاف: سلام و صد سلام به همه دوستای با مرام و تبریک به مردم ایران، که دیروز با اون کشیدهٔ آبداری که تو گوش عظما زدن و صدای شترقش تو همهٔ دنیا پیچید اونو یه قدم دیگه به قبر نزدیکتر کردن هاهاهاها همین‌طور بنازم به خبرنگارای با مرام سیمای آزادی که افتضاح این خیمه‌شب‌بازی رو یه باردیگه به دنیا نشون دادن، با هم چندتا از این صحنه‌ها‌رو ببینیم:

حوزه‌های خالی نمایش انتخابات ـ ۱۵ تیر

موشکاف: حالا خوبه بریم آخرین التماس عظی پای صندوق رو ببینیم که در حالی که هنوز گیج ضربه‌یی بود که هفتهٔ گذشته خورد این دفعه چی گفت:

خامنه‌ای ـ ۱۵ تیر

شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل هست خدا کند اینجور باشد و اگر اینجور باشه خرسند کننده است

موشکاف واوایوای وای، عظی حروم لقمه با این حرف داشت خط حماسه تقلب رو به‌عملهٔ سیرکش می‌داد حالا ببینم گماشته‌های عظی به چیا متوسل‌شدن:

آخوند حاجی علی اکبری ـ نمایش جمعه تهران ـ ۱۵تیر

امام راحل عظیم‌الشأن‌مون فتوای خیلی صریح و روشن دارند. مراجع معظم تقلید همین فتوا رو دارند. اکثراً مرجع عالی‌قدر زمان‌مون رهبر عزیز‌تر از جانمون هم همین مبنا رو دارند که حضور افراد واجد شرایط پای صندوق رأی، مثل نماز برای اونها وجوب داره، واجب شرعی است.

آخوند خسروپناه ـ دبیر شورای انقلاب فرهنگی ـ ۱۵ تیر

عزیزان که مردد هستند اینها باید به‌هرحال به یک نتیجه‌یی برسند. هر چند ممکن است از این دو کاندیدای عزیزی که آمدند، ممکن است هیچ‌کدام را اصلح ندانند ولی به‌هر یکی را بهتر از دیگری می‌دانند، همین که یکی بهتر بود، همان را رأی بدهند. ممکن است ما به یک کاندیدایی که صد در صد مورد تأیید ما باشه، نرسیم. ۸۰‌درصد، ۷۰درصد، ۶۰درصد باشه، حال کشور رئیس‌جمهور نیاز داره.

موشکاف: هاهاهاها، حالا واسه حسن ختام یه ابتکار ولایت‌مدارانه‌رو ببینیم که از حق نگذریم خیلی ترکونده و سر و صدا کرده:

هرکی رأی نداده بیاد رأی بده ـ کاشمر و حومه

موشکاف: هاهاهاها، به این میگن نفسای آخر یه نظام نکبتی و عظی پا به گورش، که چیزی به رفتنشون نمونده، دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: