کنفرانس دربارهٔ نمایش انتخاباتی رژیم آخوندی پاریس -۸تیر۱۴۰۳

تیم کونستانتاین – ستون نویس واشینگتن تایمز :
مسعود پزشکیان توسط برخی از رسانه‌های غربی به عنوان مدره توصیف میشود  اما وقتی از او پرسیدند که به نظر او نقش رئیس جمهور چیست؟  گفت که فقط باید خواسته‌های ولی فقیه را اجرا کند. آیا او یک مدره است؟ 
لیندا چاوز - مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید:

 کلیت این پروسه انتخابات مسخره است. این یک انتخابات آزاد نیست. بله، گزینه‌هایی وجود دارد ولی بسیار محدود هستند، نه فقط از بعد جنسیتی بلکه مشخصا شما آخوندهایی را میبینید که تصمیم میگیرند چه کسانی میتوانند کاندید شوند. همه آنها اراده خامنه‌ای و هر کسی که جانشین او باشد را انجام خواهند داد، زیرا خامنه‌ای به سن بالا رسیده است. هر تلاشی برای بررسی این موضوع و گفتن اینکه امیدی به اعتدال در ایران وجود دارد سراب است، فقط یک امید برای اعتدال در ایران وجود دارد، و آن تغییر رژیم است.
مایکل موکیزی - وزیر دادگستری آمریکا (۲۰۰۹) :
یکی از همکلاسی‌های من در مدرسه حقوق، پستی نوشت که من قبل از آمدن آن را خواندم، و پیشنهاد کرده بود که به نوعی پزشکیان را میشود بهش امید داشت چون پزشک است. من به او گفتم که ایمن الظواهری، جانشین اسامه بن لادن، هم پزشک بود. و اگر بخواهیم بیشتر فکر کنیم، دکتر منگله (پزشک اس اس که بسیاری یهودیان را کشت-م) هم پزشک بود. دکتر اسد هم پزشک است. بنابراین ایده اینکه به نوعی یک پزشک می‌تواند اصلاح طلب باشد، فکر می‌کنم اشتباه است.
سفیر رابرت جوزف – معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا :
می‌خواهم تاکید کنم این سفسطه بی‌پایان  دررابطه با باصطلاح انتخابات ایران که به واقع انتخابات نمایشی است وجود دارد که اگر ما این رژیم را امتیازات تشویق کنیم در طول زمان مدره‌تر خواهد شد و شاهد ظهور کانیداهای مدره خواهیم بود هیچ چیز نمی‌تواند از این دورتر از واقعیت باشد. همچنان که تاکید شد این افراد که کاندیدا هستند همیشه تماما توسط ولی فقیه گزینش میشوند که کنتر ل کامل را در اختیار دارد مسیری برای اعتدال وجود ندارد این طبعا در روند انتخابات و یا هر شیوه دیگری امکانپذیر نیست این رژیم نمی‌تواند اصلاح شود نمی‌تواند مدره‌تر بشود چون اگر چنین کند میداند که مردم ایران فهم خواهند کرد که بازی بر سر چیست.

لطفا به اشتراک بگذارید: