حمله پلیس آلمان به دو مرکز وابسته به رژیم آخوندی در هامبورگ و برلین و ۵۳ نقطه وابسته به آن

بامداد امروز چهارشنبه، پلیس آلمان به دو مرکز وابسته به رژیم آخوندی در هامبورگ و برلین و ۵۳ نقطه وابسته به آن  یورش برد.

 بیلد آلمان با عنوان «اکنون دولت آلمان علیه پیام نفرت پراکنی آخوندها در آلمان اقدام می‌کند» نوشت: یک نیروی بزرگ پلیس به مسجد امام علی در هامبورگ حمله کرد. همزمان، وزارت کشور فدرال 'مرکز اسلامی هامبورگ'  که این مسجد را اداره می کند، ممنوع کرد و آن را «افراطی» نامید.

بیلد افزود: بازرسان در همان زمان در برلین حمله کردند. یک مسجد در منطقه نوکولنو در مجموع ۵۳ ملک در هشت ایالت فدرال بازرسی شدند که ۳۰ مورد آن تنها در هامبورگ بود.

جمع زیادی از کارکنان مناطق نفت خیر اهواز با شعار مرگ بر اوجی وزیر نفت کابینه رئیسی جلاد تجمع کردند و خواستار مطالبات عقب افتاده خود شدند.

کارکنان مخابرات استان آذربایجان شرقی در تبریز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و بیمه عقب افتاده تجمع کردند.

زنان مناطق مختلف روستایی کهگیلویه و بویراحمد در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردندو نسبت به نبود آب در  گرمای تابستان اعتراض کردند.

دومین کمیته مقدماتی یازدهمین کنفرانس بازنگری کشورهای امضا کننده معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (NPt) برگزار شد. در این کنفرانس نماینده اتحادیه اروپا گفت: به دلیل همکاری نکردن رژیم ایران اتحادیه اروپا به شدت نگران است که آژانس هنوز در موقعیتی نیست که اطمینان دهد   برنامه هسته‌یی این رژیم منحصراً صلح آمیز است.

آدام شاینمن، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور منع گسترش سلاحهای هسته‌یی با اشاره گفت   برنامه هسته‌ای رژیم ایران هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارد . این رژیم در ارائه همکاریهای لازم به آژانس برای اثبات خلاف آن، کوتاهی می‌کند .

جاک بیلیکا، از مسئولین آژانس بین المللی انرژی اتمی، در این کنفرانس گفت: رژیم ایران توضیحات فنی معتبری در مورد وجود ذرات اورانیوم دست کاری شده توسط انسان در ورامین و تورقوزآباد به آژانس ارائه نکرده است و آژانس را از مکانهای فعلی مواد هسته‌یی و تجهیزات آلوده مطلع نکرده است .  

رویترز گزارش داد کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی آمریکا روز سه‌شنبه پس از ناکامی این سرویس در جلوگیری از سوءقصد به دونالد ترامپ از سمت خود استعفا داد.

سایت فوربز گزارش داد: جنگ بزرگی بین اسرائیل، حزب الله و رژیم ایران در حال وقوع است. این درگیری اجتناب ناپذیر است. تنها سوال باقی مانده زمان انفجار است. ممکن است به زودی اتفاق بیفتد یا برای مدتی به تعویق بیفتد.

لطفا به اشتراک بگذارید: