دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ یک تعهد ملی و میهنی ـ ساعت وصل

میهمان برنامه: مصطفی نادری

این روزها یادآور بزرگترین حماسه میهنی و آرمانی ارتش آزادیبخش ملی ایران یعنی عملیات فروغ جاویدان در سال ۱۳۶۷ هست که هزاران رزمنده ارتش آزادیبخش ملی ایران با تهاجمی برق‌آسا به قلب دشمن زدند و تا نزدیکی کرمانشاه شهرها و روستاهای میهن را که در مسیر بودند آزاد کردند.

در این عملیات کبیر درخشش زن انقلابی مجاهد خلق که گاه به گواهی دشمن یکه و تنها با یک تیربار گله‌های پاسداران را به سزای اعمالشان می‌رساندند و حتی چشم سرکردگان دشمن را هم خیره کرده بود، بارها و بارها این حماسه تکرار شد. به‌گفته رهبر مقاومت مسعود رجوی ارتش آزادیبخش با جاودانه فروغ‌هایش میزی که را که ارتجاع و استعمار چیده بودند و بسا طمع‌ها برانگیخته بود را برهم زده و فرو ریختند و راه را به راه‌حلهای ارتجاعی و استعماری بستند. با درود به شهیدان عملیات فروغ جاویدان می‌پردازیم به موضوع این هفته ساعت وصل.

همه می‌دانند که خمینی خونخوار از مقاومت ده هزار مجاهد خلق در مقابل اعدامها و شکنجه‌ها در زندان‌های قرون وسطایی درمانده شده بود از این مقاومت و پایداری اقدام به صدور حکم و فتوا برای قتل‌عام زندانیان مجاهد و بقیه زندانیان سیاسی کرد. ننگی که تا ابد بر پیشانی جلادان حاکم بر میهنمان خواهد ماند و البته افتخاری که تا ابد بر تارک تاریخ آزادیخواهی مردم ایران به خاطر سی هزار گلسرخ سربدار و سرموضع خواهد درخشید.

ساعت وصل ـ دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ یک تعهد ملی و میهنی ـ قسمت دوم

ساعت وصل ـ دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ یک تعهد ملی و میهنی ـ قسمت سوم

ساعت وصل ـ دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ یک تعهد ملی و میهنی ـ قسمت چهارم

لطفا به اشتراک بگذارید: