بهت و بن‌بست همه‌جانبهٔ رژیم پس از غافلگیری در ترور اسماعیل هنیه در تهران

روز چهارشنبه ۱۰ مرداد خبری منتشر شد. بهت و بن‌بست همه‌جانبهٔ رژیم بعد از غافلگیری در ترور اسماعیل هنیه در تهران که تمام بساط خامنه‌ای و بر سر نیزه کردن غزه و فلسطین برای سپر کردن در برابر قیام مردم ایران از طریق صدور بحران در هم‌ریخت

با این واقعه ژست‌های پوشالی و نمایش‌های سیاسی و امنیتی در روز اول پزشکیان بر هم خورد و دکان تازه تأسیس اصلاحات هنوز دایر نشده بایر و شیرینی انتخابات قلابی به زهر تبدیل شد.

پزشکیان رئیس‌جمهور جدید رژیم فعلاً باید حرف‌های مفت و بی‌هزینه را رها کند و به‌دنبال غزه بدوه؛ چون زمان زورآزمایی نیابتی‌ها در عراق و لبنان و یمن و زمان آزمایش مزدوران اطلاعات و سپاه در اروپا و آمریکا و سایر کشورها فرا رسیده اگر خامنه‌ای جوابی درخور نده، ضعف و فضیحت خودش و نظامش رو نشون می‌ده؛ اما اگر به ”وعده‌های ناصادق“ رو بیاره، قطعاً با سر در باتلاق فرو می‌رود.

خوبه یادآوری کنیم که خامنه‌ای روز ۷ مرداد در مراسم مضحک تنفیذ پزشکیان گفته بود: «مسأله آخر غزه است، امروز یک مسأله جهانی است، امروز مسأله فلسطین و مسأله غزه یک مسأله عمومی جهانی است»

قبل پیش از نمایش تحلیف هم خامنه‌ای و پزشکیان با اسماعیل هنیه، زیاد نخاله و عرنوس نخست‌وزیر بشار اسد و سرکردگان حوثی و حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو داشتند.

سایت پزشکیان در گزارشی خبر داد که پزشکیان به‌طور جداگانه با هنیه دیدار کرد و گفت: «یقین داریم که این مقاومت. به نابودی رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد»

پزشکیان در ملاقات با حسین عرنوس نخست‌وزیر دیکتاتور سوریه هم گفته بود: «دولت چهاردهم تدابیر لازم برای تسریع در اجرای توافقات با سوریه را اتخاذ خواهد کرد»

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت:

پزشکیان در دیدار با نعیم قاسم قائم‌مقام حزب‌الله لبنان گفت: «پشتیبانی از جبهه مقاومت تکلیف شرعی و از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود»

پزشکیان در دیدار با زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی: «موضع ایران در حمایت از قدس با تغییر دولتها تغییر نمی‌کند»

پزشکیان در دیدار با سخنگوی حوثی‌های یمن: «اقدامات یمن در حمایت از فلسطین بسیار مهم و مؤثر بوده و به‌وضوح رژیم صهیونیستی و حامیانش را تحت‌فشار قرار گذاشته است. روابط و همکاریهای میان ما و یمن پس از این نیز قوی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت»

آیا خامنه‌ای با «وعده‌های ناصادق» پاسخ می‌دهد یا فرو می‌خورد و در ضعف و ذلت درونی و بین‌المللی غرق می‌شود؟ این را باید در روزهای آینده دید.

لطفا به اشتراک بگذارید: