پت فالون در ایکس ـ رژیم ایران از بازارهای خاکستری برای فروش محصولات فناوری تقلبی به دولت فدرال استفاده می‌کنند

اخبار ایران وجهان دریک نگاه 

۱-پت فالون نماینده کنگره آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: دشمنان آمریکا از جمله رژیم ایران از بازارهای خاکستری برای فروش محصولات فناوری تقلبی به دولت فدرال استفاده می‌کنند. این یک مسیر کامل و جامع برای راه اندازی حملات سایبری است و این بسیار مهم است که ما به خاطر امنیت ملی خود به آن پایان دهیم.

۲-عارف معاون پزشکیان به گوشه یی از ورشکستگی اقتصادی رژیم اعتراف کرد و  گفت :

...ناترازی‌های مختلفی در بخش‌های مختلف داریم. در اقتصادمون با یک ناترازی جدی روبرو هستیم در سال گذشته تراز تجاری ما ۱۷ میلیارد دلار منفی بوده ...کسری که الان باهاش در وسط سال روبرو هستیم حدود هزار همت هست.

۳-...صمصامی معاون وزیر اقتصاد سابق رژیم و عضو کمیسیون اقتصاد مجلس ارتجاع خطاب به همتی وزیر اقتصاد پزشکیان گفت:

تورم در زمان شما از ۱۱ و نیم درصد به پنجاه و سه چهار درصد رسید. سازمان بازرسی کل کشور گزارش داده که شما در بحث چای دبش متهم هستی.

۴-محمد مهاجری از دستجات باند خامنه‌ای گفت: تا الان مشخص شده ۴ مدیر ارشد دولت قبلی (یعنی وزیران جهاد و صمت و روسای بانک مرکزی و سازمان بورس) تخلفات بزرگ مالی مرتکب شده‌اند، برای شادی روح رئیسی، خوب است که سازمان‌های نظارتی، عملکرد همه وزرا و مسئولان آن دولت را در زمینه فساد بررسی و اعلام کنند!

۵-روزنامه حکومتی جمهوری با حمله به رادیو تلویزیون رژیم  و اعضای مجلس ارتجاع نوشت: دشمن را بی‌خیال!!! جلوی صدا و سیما و نمایندگان مجلس را بگیرید! چرا که در شرایطی که وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب می‌کند یک کارشناس جوان در تلویزیون و یک عضو مجلس می‌گویند ما این سلاح‌ را دادیم تا سویا و نهاده دامی بگیریم و این در راستای نظم جدید جهانی است!

۶-محمد درویش کارشناس محیط‌زیست اعلام کرد بر اساس آخرین گزارش سازمان زمین‌شناسی، مشهد به عنوان دومین کلان‌شهر بزرگ ایران،‌ گوی سبقت در فرونشست زمین را از بقیه مناطق ایران ربوده است،‌ وی افزود: در فاصله مشهد به چناران ما با بزرگ‌ترین فرونشست مواجه شدیم. این فرونشست می‌تواند تا صحن حرم امام رضا هم برسد و آنجا را دستخوش شکاف‌های نگران‌کننده کند.

لطفا به اشتراک بگذارید: