هک کمپین ترامپ توسط هکرهای ایرانی؛ جولیانی به توطئه علیه ترامپ هشدار می‌دهد

ای.بی.سی نیوز آمریکا گزارش داد:

«ستاد انتخاباتی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت، از هیچ‌کدام از اطلاعاتی که به‌گفته اف.بی.آی، هکرهای رژیم ایران از حساب‌های ایمیل مرتبط با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ. جمع‌آوری کرده و قبل از ترک رقابت توسط جو بایدن. آن‌را به ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور ارسال کرده‌اند استفاده نکرده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ روز چهارشنبه خواستار اطلاعات بیشتر از کمپین هریس از جمله افشای مطالب دریافتی شد و این‌که آیا از آن استفاده شده است یا خیر؟

یکی از مقامات کمپین هریس به ای.بی.سی نیوز گفت که «از این اطلاعات استفاده نشده است». این کمپین از اظهارنظر در مورد این‌که آیا با درخواست کمپین ترامپ برای افشای آنچه دریافت کرده‌اند موافقت می‌کند یا خیر، خودداری کرد».

ای.بی.سی نیوز افزود:

«کاخ‌سفید اعلام کرد، بایدن روز چهارشنبه از ارسال اطلاعات ”دزدیده‌شده“ از کمپین ترامپ برای افراد مرتبط با کمپین وی توسط هکرهای رژیم ایران مطلع شده است».

ترامپ در ۲۹ شهریور در حساب شبکهٔ اجتماعی تروث سوشال خاطرنشان کرده بود FBI رژیم ایران را در حال جاسوسی از کمپین او گیر انداخته و این پرونده باید به‌عنوان «پرونده ایران، ایران، ایران» شناخته شود!

ترامپ هم‌چنین در گردهمایی انتخاباتی خود در یونیوندایل نیویورک در روز چهارشنبه، گفت:

«همین امروز سه آژانس دولت اف.بی.آی، دفتر مدیر اطلاعات ملی و امنیت سایبری و آژانس ساختار امنیت، گزارشی را منتشر کردند و تأیید کردند که هکرهای رژیم ایران، حساب‌های ایمیل کمپین ترامپ را هک کردند و سپس اطلاعات هک‌شده را به کمپین طرف مقابل منتقل کردند. دادند. رژیم ایران فی‌الواقع من را دوست ندارد.

ترامپ افزود: من نمی‌دانم آنها چه چیزی پیدا کردند؟ دلم می‌خواهد بدانم. احتمالاً خیلی جذاب نبوده، این به‌طور واقع دخالت خارجی در انتخابات ما است.

ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود به تجلیل از رودی جولیانی در زمانی که شهردار نیویورک بود پرداخت و گفت جولیانی این شهر را به امن‌ترین شهر بزرگ جهان تبدیل کرد.

«شهرداری که یک شهردار فوق‌العاده بود، یک فرد بسیار محجوب .

 او با جنایات مقابله کرد، وضعیت وحشتناک بود، در سطحی بود که به بدی همین امروز می‌رسید و او نیویورک را به امن‌ترین شهر بزرگ جهان تبدیل کرد: رودی جولیانی!

فوربز آمریکا گزارش داد: «رودی جولیانی به هر کسی که پشت ترور ترامپ باشد شدیداً هشدار داد».

جولیانی که پیش از سخنان ترامپ در گردهمایی انتخاباتی نیویورک سخنرانی کرد، اقداماتی را که علیه ترامپ جریان دارد به‌شدت محکوم کرد و گفت: شاید ما از شروع نمی‌دانستیم، ولی توطئه‌یی برای نابود کردن او در جریان بود.

جولیانی افزود: یک نفر تلاش کرد او را به‌قتل برساند؛ خیلی نزدیک بود. اما او بلند شد و چه کار کرد؟ بلافاصله گفت، بجنگ، بجنگ، بجنگ، بجنگ.

جولیانی خطاب به هر کس پشت حمله‌های کشنده به ترامپ است، گفت: دیگر نباید حمله‌یی صورت گیرد، نباید حمله‌یی صورت گیرد؛ دیگر نه. متوقفش کنید. اگر هر کسی پشت آن باشد، من پیدایشان می‌کنم. همین کار را با مافیا کردم، می‌توانم آن‌را در رابطه با آنها نیز انجام بدهم. اگر پشت آن هستید، دنبال شما هستم و شما را خواهم گرفت.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: