نگاهی به کنفرانس «ایران، مقابله با تهدید و حصول راه حل» در کنگره آمریکا

گفتگو با مهندس امیر بلورچی

در کنگرهٔ آمریکا جلسه‌یی زیر عنوان «ایران، مقابله با تهدید و حصول راه‌حل» با حضور نمایندگان کنگره از هر دو حزب و شخصیت‌های برجسته و فرماندهان پیشین نظامی آمریکا برگزار شد.

در شروع این جلسه تام مک‌کلینتاک در سخنان خود تأکید کرد: شورای ملی مقاومت بارها و بارها حمایت گسترده خود را در داخل ایران و هم‌چنین در کنگره ایالات متحده نشان داده است... حمایت کنگره از این موضوع در قالب پشتیبانی دو حزبی گسترده از قطعنامه ۱۰۰ مجلس نمایندگان مشهود است که در آن از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی شورای ملی مقاومت برای آینده ایران حمایت شده است.

نانسی میس نیز در سخنانش گفت، ما با حضور در اینجا همبستگی خود را با کانون‌های شورشی در داخل ایران و هم‌چنین با اپوزیسیون ایران در اشرف۳ در آلبانی اعلام می‌کنیم... من یکی از حامیان قطعنامه ۱۱۴۸ مجلس نمایندگان هستم که در آن از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی مریم رجوی برای آینده ایران حمایت شده است.

برد شرمن با یادآوری حمایت دیرینه‌اش از مقاومت ایران طی چند دههٔ گذشته گفت، حکومت ایران بیش از هر پروژه دیگری که در جهان داشته برای مقابله و تعقیب سازمان مجاهدین تلاش کرده است. این نشان می‌دهد که شما باید کار درستی انجام داده باشید.

در این قسمت از برنامه می‌خواهیم نگاهی به برگزاری این جلسه و شخصیت‌های شرکت‌کننده در آن بیاندازیم

لطفا به اشتراک بگذارید: