بازتاب رویترز از تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور پزشکیان درسازمان ملل

اخبار ایران و جهان دریک نگاه

۱-خبرگزاری رویترز  تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور پزشکیان در سازمان ملل را به طور مستقیم پخش کرد. رویترز نوشت: در همان روزی که قرار بود مسعود پزشکیان رئیس جمهور رژیم ایران در مجمع عمومی سخنرانی کند، تظاهراتی علیه این رژیم در خارج سازمان ملل متحد برگزار شد.

۲- فاکس نیوز تظاهرات یاران شورشگر در مقابل سازمان ملل متحد علیه پزشکیان را به طور مستقیم پخش کرد.

۳-سایت مشرق، وابسته به سپاه پاسداران درباره سخنان پزشکیان در نیویورک نوشت:‌ بی‌شک پزشکیان برخلاف دولت «تدبیر و امید» سوءنیتی در دادن پالس به دشمن نداشته اما ادبیات پر ایراد رئیس‌جمهور و عدم استفاده از متن برای بیان جملات کلیدی دیپلوماتیک باعث می‌شود تا زمینه سوءاستفاده از آن با پالس ضعف نظام در شرایط فعلی به بیرون مخابره شود. وزیر خارجه در اقدامی عجولانه و غیرحرفه‌یی به تکذیب متن سخنان پزشکیان پرداخت اما غافل از آن‌که فایل صوتی و تصویری آن خیلی زود به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

۴-روز دوشنبه دوم مهر با شلیک پاسداران جنایتکار خامنه‌ای به جمعی از کولبران در مرزهای بانه و نوسود ۴کولبر زحمتکش کرد مجروح شدند.

۵-سایت حکومتی انتخاب اعتراف کرد:‌ حوادث معدن در ایران تبدیل به اپیدمی شده است. این حوادث تمامی ندارد و هر چندسال یک‌بار باید منتظر شنیدن خبر فاجعه‌یی در گوشه و کنار کشور باشیم و حالا انفجار معدن طبس جان دهها کارگر را که گفته می‌شود برخی از آنها فقط برای ۱۲میلیون تومان در ماه کار می‌کردند گرفته است.

۶-ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ خبر داد:  روز سه شنبه مقامات اطلاعاتی آمریکا دونالد ترامپ را در مورد تهدیدات رژیم ایران برای ترور وی توجیه کردند.

کارزار انتخاباتی ترامپ گفتند:‌مقامات اطلاعاتی شناسایی کرده اند که تهدیدات رژیم ایران 'در چند ماه گذشته افزایش یافته' و مقامات دولت در حال تلاش برای محافظت از ترامپ و اطمینان از عدم تاثیرگذاری بر انتخابات هستند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: