موشکاف - گرگها همدیگررو تیکه پاره می‌کنند

موشکاف: سلام و صد‌سلام به‌همه دوستا‌ی با صفا و رفقای با مرام، تو سالگرد جنگی که اون گوربه‌گوری راه انداخت و ۸‌سال کش داد، عظی حرفایی زده که تازه منتشرش کردن و تو اون به‌یه چیزایی اشاره و اعتراف می‌کنه که به زحمت شنیدنش میارزه:

خامنه‌ای ـ ۲۸ شهریور (انتشار ۱۲مهر)

یک بچّه‌ٔ یازده دوازده ساله، مثلاً فرض بفرمایید و امثال اینها؛ همه جور در تنوّع شهدا در این استان، انسان مشاهده می‌کند. خب اینها خیلی اهمّیّت دارد. ماها کدوممون آماده هستیم به‌راحتی از نام و نشان و عنوان و مقام و مانند اینها بگذریم؟ از من عمامه به‌سر تا دیگران.

موشکاف: آره! توی ضحاک عمامه به‌سر که حاضری همه مردمو به‌کشتن بدی تا یه روز بیشتر قتل و غارت بکنی، تازه افتخار هم می‌کنی که بچه‌های یازده دوازده ساله رو تو جنگ به‌کشتن دادین. اما نتیجه‌اش چی شده؟ فقط یه نمونه شو که سگ زرد نظام مجبور شده بهش مقر بیاد رو بشنو:

پزشکیان ـ ۱۲مهر

آنچه که مارو به‌گرفتاری می‌کشونه و مارو با مشکل مواجه می‌کند منیت‌ها و  اون اختلافاتی است که بین ما ایجاد شده و بیخوده.

موشکاف: هاهاهاها حالا یه سری بزنیم به‌اصطبل ولایت و ببینیم یکی از این مشکلاتی که زرشکیان بهش اشاره می‌کنه و واسه ماستمالیش میگه بیخوده چیه؟

نخعی راد ـ عضو مجلس ارتجاع ـ۱۱مهر

انتصاب آقای ظریف به‌عنوان معاونت راهبردی علاوه بر این‌که از باب آزموده را آزمودن خطاست برخلاف قانون ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف است و وفق تبصره۴ آن پرداخت هر گونه وجهی به‌وی در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که فرد شاغل و صادر‌کننده حکم باید به‌انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شود. هم‌چنین این انتصاب برابر قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس مصوب ۱۰مهر ۴۰۱ نیز ممنوع و کان لم یکن بوده و مرتکب یا مرتکبین به محرومیت از حقوق اجتماعی درجه پنج موضوع ماده۱۹ قانون مجازات اسلامی محکوم می‌گردند. هم‌چنین برابر اصل ۱۱۰قانون اساسی فرماندهی کل نیروهای مسلح و اعلام جنگ و صلح از وظایف و اختیارات رهبری است نه رئیس‌جمهور یا وزیر امور خارجه یا معاون غیرقانونی ایشان که اعلام کنید حاضریم سلاح زمین بگذاریم یا هر اتفاقی بیفتد کشور وارد جنگ نخواهد شد و ما وارد تله جنگ نمی‌شویم.

موشکاف: هاهاهاها این یه‌گوشه از وضعیت نظامیه که توش گرگا دارن همدیگه رو تیکه پاره می‌کنن و به همت جوونای شورشی، نزدیکه که گورشون رو گم کنه، بعله، دوستان عزت زیاد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: